tropical paradise Indonesia - Reisverslag uit Bali, Indonesië van bart en katrijn - WaarBenJij.nu tropical paradise Indonesia - Reisverslag uit Bali, Indonesië van bart en katrijn - WaarBenJij.nu

tropical paradise Indonesia

Door: bartenkatrijn

Blijf op de hoogte en volg bart en katrijn

03 Januari 2011 | Indonesië, Bali

how you going mates?? ondertussen in Australie aangekomen, oudjaar een dagje te laat gevierd maar daarom niet minder goed ;-),
en morgen vertrekken we voor een maandje met de campervan door de Outback en Westkust...

maar laat ons jullie eerst nog even wegvoeren uit de vriestemperaturen en sneeuwlandschappen richting Indonesie, het aards paradijs!

Indonesie is het land van:
- heldergroene rijstvelden
- witte stranden
- tropische baaien
- paradijselijke eilandjes (Bali, Lombok, Java en Gili's)
- super duikplaatsen
- palmbomen en kokosnoten
- fruit fruit fruit en nog meer fruit, ananas, mango, guava, snakefruit, papaya, en nog veeeeel meer
- jummie cocktails
- bamboo
- rondcrossen op een brommertje
- bikini's en teenslippers
- tempels (Borobudur, Prambanan, Tanah Lot)
- kerstavond met kreeft op het strand bij een adembenemende sunset
- het oh zo toevallige terugzien van vrienden (Jonathan, Nele, Tine, het was een waar plzier ;-))
- reggea
- friendly happy people
- ... en kleine lichaamsversieringetjes ;-)

Maar anderzijds ook van:
- uitbarstende vulkanen (Merapi en Bromo)
- bijtende zwavelwalmen (Ijen krater)
- bijtende vissen (een triggerfish heeft Bart gebeten in het hoofd)
- dagelijkse regendouches
- en muggen, duizenden muggen en dus ook muggenbeten ;-)

dus zo jaloers moeten jullie nu ook niet zijn, maar toch een beetje...

tot later
bart en katrijn

• 03 Januari 2011 - 09:15

Rita Boon:

hallo - onze beste wensen voor n spetterend 2011 !!
    Geniet er daar maar van en maak maar veel foto s - als ik ernaar kijk dan is t voor ons ook n beetje vakantiesfeer !
    t Allerbeste !
    Rita en Eugeen
    :-)

• 03 Januari 2011 - 14:06

Tina, Rik & Fay:

Hola guapa, gelukkig nieuwjaar!!! Ik heb zo aan je moeten denken op oudejaar, met die grote wereldkaart in de living zagen we jullie virtueel door de lucht zweven naar Aussieland! Jullie zien er geweldig uit, de foto's zien er geweldig uit! Kben zo benieuwd naar de resultaten van dat nieuwjaarscadeautje voor jezelf! Krijgen we daar ook gauw een fotootje van te zien!
    Dikke knuffel van ons!

• 03 Januari 2011 - 14:27

Tine, Karl En Nandje:

Hey

Pieppiep ... onze beste wensen voor 2011!!!
    Super mooie foto's! Jullie zien er geweldig goed uit! Geniet er van!

Dikke knuffel van ons drie!xxx

• 06 Januari 2011 - 12:08

Tine En Lucien:

Gelukkig nieuwjaar en verder goede reis. We volgen jullie op de voet vanuit Vosselare.
    Zorg goed voor elkaar.

• 16 Januari 2011 - 18:19

Ward En Lore:

Hey Katrijntje, gelukkig nieuwjaar! Je foto's zien er erg leuk uit. Onze reis zit er bijna op maar het was fantastisch. Vanavond vertrekken we naar New York. Geniet nog van de reis en van elkaar en tot ergens in Hertsberge!!

• 23 Januari 2011 - 18:53

Lore En Joke:

Alles heel goed met jullie zo te zien, leuke foto's!!Bij ons alles goed,werken studeren en Matisse opvoeden en voor Joke en de baby zorgen, nog een 2maanden en het is zo ver!!
    Nele en tine vonden het super leuk jullie te zien in bali!!
    vele groetjes en tot de volgende!!
    x x x