Mal, Zim en Moz - Reisverslag uit Maputo, Mozambique van bart en katrijn - WaarBenJij.nu Mal, Zim en Moz - Reisverslag uit Maputo, Mozambique van bart en katrijn - WaarBenJij.nu

Mal, Zim en Moz

Door: bartenkatrijn

Blijf op de hoogte en volg bart en katrijn

15 Maart 2011 | Mozambique, Maputo

na een paar subtiele hints begon t me ook te dagen dat t al een tijdje geleden was dat er nog eens een verslagje werd gepost... maar in Afrika neem je nu eenmaal gemakkelijk het Afrikaanse ritme en tijdsbesef over ;-)
wat hebben we sinds Tanzania allemaal afgewerkt? eerst en vooral Malawi, een van de armste landen van Afrika, maar ooooh zo mooi en superrelax, een paar dagen rond Lake Malawi doorgebracht, wat steden bezocht, ... en dan verder naar Zimbabwe, te groot om volledig te bezoeken, maar we hebben de hoogtepunten meegepikt, zijnde hoofdstad Harare, een vergane glorie, de middeleeuwse ruines van Great Zimbabwe en natuurlijk de machtige Victoria Falls, 100 m hoog en 1 miljoen liter water per seconde die naar beneden dondert, letterlijk, niet voor niets een van de 7 natuurwonderen van de wereld.
en dan op naar Mozambique, een aards paradijs, we hebben ons vooral op de kust gericht,Vilanculos en Tofo, supermooie stranden, fantastische duikplaatsen, heerlijke vis, wat wil een mens meer in t leven...
momenteel zijn we in Maputo, de hoofdstad, en morgen trekken we door naar Zuid-Afrika voor de laatste etappe van ons avontuur...
big kiss van ons beide
x

• 15 Maart 2011 - 18:24

Lieselot BTC:

Ik volg jullie nog steeds op de voet!
    super, door jullie ben ik ook 'n beetje op reis! :-)
    geniet nog van elkaar en al dat moois! gelukkig is hier de lente aan het intreden, dus tegen jullie terug zijn, is de zon heleeeemaaaal in het land!
    hoplaaaa!
    dikke zoen
    en wees voorzichtig!

• 01 April 2011 - 09:01

Joop:

Kunnen jullie niet nog wat langer wegblijven... dan kunnen wij nog wat lezen over jullie avonturen... zoals Freggel oom Roel...

Maak muziek en lach,
    Zorgen voor een andere dag,
    Zingen doen we vlot,
    In de Freggelgrot.

BTW: heb nog altijd geen postkaartje ontvangen...

• 01 April 2011 - 12:52

Joop:

Dikke proficiat met je verjaardag eh moëtje!!