South-Africa... and that's all folks! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van bart en katrijn - WaarBenJij.nu South-Africa... and that's all folks! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van bart en katrijn - WaarBenJij.nu

South-Africa... and that's all folks!

Door: bartenkatrijn

Blijf op de hoogte en volg bart en katrijn

06 April 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

hello!!

we kunnen t zelf amper geloven maar het moment van het allerlaatste verslagje is aangebroken, over een paar uur stappen we het vliegtuig op van Kaapstad naar Jo'Burg en vandaar op naar Belgie, met een beetje pijn in onze hartjes, maar het is een fantastische rit geweest...

nu, nog efkes ons verhaal van de laatste maand... Zuid-Afrika dus, een land met veel gezichten.
na de vele typisch Afrikaanse overpropvolgepakte minibusjes, hebben we in Zuid-Afrika besloten om een autooke te huren, een piepkleine Kia Picanto, hilarisch. daarmee zijn we door het Kruger Park gesjeesd om luipaarden, leeuwen, neushoorns en gigantische olifanten te trotseren. daarmee zijn we ook naar Drakensberg geklommen, wat een bergketen, ongelofelijk mooi, met een van de mooiste regenbogen die we ooit hebben gezien. de Picanto bracht ons verder langs de Wild Coast en Sunshine Coast, met nog twee extra lifters, Solexa van Amerika en Sampo van Finland. na de kuststreken zijn we weer landinwaarts getrokken naar de wijngaarden van Oudtshoorn en Stellenbosch, wine tasting mmmmmm. daar piepten de stokstaartjes ook even boven de grond om goeiedag te komen zeggen. en dan was het natuurlijk tijd om Bart zijn verjaardag naar behoren te vieren, een avondje feest in Stellenbosch, een art hotel in the mother city Kaapstad en een duikje met cow sharks (of sevengill sharks, foto's hiervan volgen...). Kaapstad is de perfecte stad om onze reis af te sluiten, Kaap de Goede Hoop, de Tafelberg, de haven, Robbeneiland, de superschattige penguins in Simons Town, toffe terrasjes, cafeetjes en restaurantjes, ...

het is mooi geweest, maar hier eindigt het verhaaltje. we gaan ons valiesje in elkaar flansen en komen jullie richting uit...

see you very soon!
dikke kus
bart en katrijn

• 06 April 2011 - 07:35

Tine:

Prachtige foto's!!!!!!

• 06 April 2011 - 07:52

Grietje En Karlien:

Fantastisch! we denken laatste dagen veel aan jullie.
    Behouden thuisvaart en Katrijn, tot gauw op iPAVUB

liefs
    Grietje en Karlien

• 06 April 2011 - 15:39

Bert En Miet:

Jeeps schatjes van patatjes,

Sorry maar nu geloven we toch echt niet meer dat jullie al dat schoons 'in t echt' hebben gezien... Tis goe geweest, stop nu maar met postkaartjes op jullie blog te zetten. Wij denken dat het beter is, dat jullie nu schonekes naar huis zouden komen !!!